Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626437

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537866
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626437
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626438

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537867
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626438
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626439

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537868
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626439
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626440

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537869
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626440
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626441

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537870
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626441
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 626442

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537871
user_idpuste2500507
fobject_idpuste626442
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 652527

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537872
user_idpuste2500507
fobject_idpuste652527
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 655799

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537873
user_idpuste2500507
fobject_idpuste655799
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 655801

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537874
user_idpuste2500507
fobject_idpuste655801
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 656518

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537875
user_idpuste2500507
fobject_idpuste656518
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga

Załączono plik 659074

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2537876
user_idpuste2500507
fobject_idpuste659074
resource_idpuste1974
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste20591
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-09-16 09:17:40  Magdalena Wałęga

Utworzono zamówienie publiczne 20591 o nazwie 'Dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste20591
namepusteDostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego
contract_subjectpusteOlej napędowy
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste1
announcerpuste"TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
deadlinepuste2019-11-05
publishfrompuste2019-09-16
publishtopuste2023-12-31
contract_numberpuste2019/S 178-433060
txtpuste
  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającegow Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla celów własnych do tankowania samochodów firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania nie będzie odsprzedawane.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”).
  3. Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:
    • poczty elektronicznej,
    • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
    • ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
  4. MiniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portalsłużą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty. Wszelka pozostała korespondencja
    (tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mwalega@tesko.pl
  5. Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza: do złożenia, zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ.
  6. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.
  7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 5 listopada 2019, godzina 11:00.

  8. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: https://miniportal.uzp.gov.pl
  9. Identyfikator postępowania:         ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c
  10. Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.

 

user_idpuste2500507
resource_idpuste1974
language_idpuste1
authorpusteMagdalena Wałęga
bid_bondpuste30000.00
tagspustePaliwo
deadlinetimepuste
2019-10-30 13:37:21  Magdalena Wałęga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-11-05 14:36:53  Magdalena Wałęga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-11-06 11:21:11  Magdalena Wałęga

Pole txt zmieniło wartość z '<ol> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego</strong>w Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla cel&oacute;w własnych do tankowania samochod&oacute;w firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania <u>nie będzie odsprzedawane</u>.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego prowadzone jest w trybie <u>przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8</u> Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam&oacute;wień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p&oacute;źn. zm., dalej &bdquo;Ustawa PZP&rdquo;).</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środk&oacute;w komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zam&oacute;wienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:</span> <ul> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>poczty elektronicznej</strong>,</span></li> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>miniPortalu </strong><u>https://miniportal.uzp.gov.pl/</u>,</span></li> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>ePUAP </strong><u>https://epuap.gov.pl/wps/portal.</u></span></li> </ul> </li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>MiniPortal</strong><u>https://miniportal.uzp.gov.pl/</u>, <strong>ePUAP </strong><u>https://epuap.gov.pl/wps/portal</u><strong>służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty</strong>. <strong><u>Wszelka pozostała korespondencja</u></strong><br /> (tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) <strong><u>przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e</u></strong><u>-<strong>mail</strong></u>: <u>mwalega@tesko.pl</u></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem <strong>formularza</strong>: <strong>do złożenia</strong>, <strong>zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ</strong>.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Ogłoszenie o zam&oacute;wieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <h3 style="color:red;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>TERMIN SKŁADANIA OFERT</strong>: 5 listopada 2019, godzina 11:00.</span></h3> </li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>MIEJSCE SKŁADANIA OFERT</strong>: <a href="https://miniportal.uzp.gov.pl/">https://miniportal.uzp.gov.pl</a></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>Identyfikator postępowania: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c</strong></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.</span></li> </ol> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> ' na '<ol> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>Przedmiotem zam&oacute;wienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego</strong>w Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla cel&oacute;w własnych do tankowania samochod&oacute;w firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania <u>nie będzie odsprzedawane</u>.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Postępowanie o udzielenie zam&oacute;wienia publicznego prowadzone jest w trybie <u>przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8</u> Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam&oacute;wień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p&oacute;źn. zm., dalej &bdquo;Ustawa PZP&rdquo;).</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środk&oacute;w komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zam&oacute;wienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:</span> <ul> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>poczty elektronicznej</strong>,</span></li> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>miniPortalu </strong><u>https://miniportal.uzp.gov.pl/</u>,</span></li> <li> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>ePUAP </strong><u>https://epuap.gov.pl/wps/portal.</u></span></li> </ul> </li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>MiniPortal</strong><u>https://miniportal.uzp.gov.pl/</u>, <strong>ePUAP </strong><u>https://epuap.gov.pl/wps/portal</u><strong>służą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty</strong>. <strong><u>Wszelka pozostała korespondencja</u></strong><br /> (tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) <strong><u>przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e</u></strong><u>-<strong>mail</strong></u>: <u>mwalega@tesko.pl</u></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem <strong>formularza</strong>: <strong>do złożenia</strong>, <strong>zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ</strong>.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Ogłoszenie o zam&oacute;wieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.</span></li> <li style="text-align: justify;"> <h3 style="color:red;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>TERMIN SKŁADANIA OFERT</strong>: 5 listopada 2019, godzina 11:00.</span></h3> </li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>MIEJSCE SKŁADANIA OFERT</strong>: <a href="https://miniportal.uzp.gov.pl/">https://miniportal.uzp.gov.pl</a></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;"><strong>Identyfikator postępowania: &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c</strong></span></li> <li style="text-align: justify;"> <span style="font-family:arial,helvetica,sans-serif;">Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.</span></li> </ol> <div style="text-align: justify;"> Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) w zw. z. art. 93 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zam&oacute;wień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z p&oacute;źn. zm., dalej: &bdquo;Ustawa PZP&rdquo;) &bdquo;TESKO&rdquo; Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej: &bdquo;Zamawiający&rdquo;) zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na &bdquo;Dostawę oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego&rdquo; znak sprawy:<br /> 4-ZP/2019, z uwagi na fakt, iż oferty złożone w ww. postępowaniu podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ponieważ ich treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunk&oacute;w Zam&oacute;wienia (dalej: &bdquo;SIWZ&rdquo;).&nbsp;</div> <div style="text-align: justify;"> &nbsp;</div> <div style="text-align: justify;"> <div> Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie zamierza powt&oacute;rzyć procedurę przetargową.</div> <div> &nbsp;</div> <div> Zamawiający uprzejmie przypomina, iż stosownie do regulacji art. 93 ust. 5 Ustawy PZP, Zamawiający na wniosek Wykonawcy, kt&oacute;ry ubiegał się o udzielenie zam&oacute;wienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, kt&oacute;re dotyczy tego samego przedmiotu zam&oacute;wienia.</div> <div> &nbsp;</div> </div> <div> &nbsp;</div> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
txt
  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającegow Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla celów własnych do tankowania samochodów firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania nie będzie odsprzedawane.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”).
  3. Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:
    • poczty elektronicznej,
    • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
    • ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
  4. MiniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portalsłużą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty. Wszelka pozostała korespondencja
    (tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mwalega@tesko.pl
  5. Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza: do złożenia, zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ.
  6. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.
  7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 5 listopada 2019, godzina 11:00.

  8. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: https://miniportal.uzp.gov.pl
  9. Identyfikator postępowania:         ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c
  10. Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającegow Zakopanem przy ul. Szymony 17a zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego przetargu będzie wykorzystywane przez Zamawiającego wyłącznie dla celów własnych do tankowania samochodów firmowych. Zamawiający informuje, iż paliwo (olej napędowy) będące przedmiotem niniejszego postępowania nie będzie odsprzedawane.
  2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm., dalej „Ustawa PZP”).
  3. Zgodnie z art. 10 a Ustawy PZP postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Oznacza to, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą:
    • poczty elektronicznej,
    • miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
    • ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal.
  4. MiniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portalsłużą WYŁĄCZNIE do składania/wycofania i zmiany oferty. Wszelka pozostała korespondencja
    (tj. pytania do SIWZ, wezwania do wyjaśnień, uzupełnień, dokumenty, wyjaśnienia, informacje składane przez Wykonawcę) przekazywana będzie za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mwalega@tesko.pl
  5. Informacje o sposobie przygotowania oferty oraz złożenia oferty przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza: do złożenia, zmiany oferty lub wniosku zawiera rozdział 20 SIWZ.
  6. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 12 września 2019 roku oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 16 września 2019 roku, pod numerem: 2019/S 178-433060.
  7. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 5 listopada 2019, godzina 11:00.

  8. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: https://miniportal.uzp.gov.pl
  9. Identyfikator postępowania:         ef2cb78f-8f0f-4f73-843c-ba04b5e7435c
  10. Jawne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 5 listopada 2019 roku, o godzinie 11:30, w Małej Sali Obrad w siedzibie Zamawiającego, przy ulicy Szymony 17a, 34-500 Zakopane.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) w zw. z. art. 93 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm., dalej: „Ustawa PZP”) „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. (dalej: „Zamawiający”) zawiadamia o unieważnieniu postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę oleju napędowego Ekodiesel do siedziby Zamawiającego” znak sprawy:
4-ZP/2019, z uwagi na fakt, iż oferty złożone w ww. postępowaniu podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ponieważ ich treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”). 
 
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w najbliższym czasie zamierza powtórzyć procedurę przetargową.
 
Zamawiający uprzejmie przypomina, iż stosownie do regulacji art. 93 ust. 5 Ustawy PZP, Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia.
 
 

 

2019-11-12 07:37:31  Magdalena Wałęga
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2024-01-18 17:46:21 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2024-01-18 17:46:21 

Pole publishto zmieniło wartość z '2023-12-31' na '2024-01-18'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2023-12-312024-01-18

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..